Eerste afscheid... - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ellen Plas - WaarBenJij.nu Eerste afscheid... - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ellen Plas - WaarBenJij.nu

Eerste afscheid...

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

30 Januari 2008 | Nederland, Maarssen

Het afscheid nemen van mijn leerlingen en collega’s gebeurde met gemengde gevoelens. Het tegen de klassen zeggen dat ik weg zou gaan viel me zwaarder dan verwacht. Mijn laatste lessen verliepen dan ook ietwat te gezellig (A). Met een traktatie, foto’s, kaarten voor mij en mijn hoofd ver weg, verliepen de lessen niet geheel didactisch verantwoord. Daar tegenover staat wel dat ik mijn stage vandaag officieel afgerond heb. Ik heb er zelfs een hele positieve officiële beoordeling aan overgehouden! Rede genoeg dus om het dicht doen van deze deur jammer te vinden.

Maar... Andere deuren gaan weer open! Mijn laatste prik heb ik gehad en mijn voorbereidingen zijn eigenlijk zo goed als afgerond. En dat met nog maar 6 weken te gaan! Als ik mijzelf niet beter zou kennen, zou ik haast zeggen dat het zo gepland was... Ik heb me goed ingelezen over Zambia en ben verhalen aan het lezen over het leven daar. Ik voel me er steeds meer op mijn plek en hoop dan ook dat ik mij zo goed mogelijk op alles voorbereid heb. Ik heb er zin in!! Op het moment is het in Chinsali 27 graden en regent het er. De bedoeling is dat als ik kom de temperatuur gelijk is, maar dan met een zonnetje erbij. Lijkt me heerlijk! Stoffige zandpaden, zwarte kinderen, een openbare kinderboerderij en een maïsveld... Hmm... Daar wil ik heen....

  • 31 Januari 2008 - 14:35

    Sjors Zewald:

    Veel reisplezier.
    Sjors Zewald
    B1h

  • 08 Februari 2008 - 13:18

    Lola!!!:

    haaaaaai!
    ik ga wel vaak kijken hierop hoar, dnek ik, maar een fijne reis... succes :)

    kusssssss
    H2A

  • 15 Februari 2008 - 19:31

    Maaike:

    Hey Ellen!
    Via hyves zag ik dat je deze site bij gaat houden. Ik kijk er naar uit om jouw verhalen/belevenissen te lezen!
    Succes nog met de laatste voorbereidingen (ook al is dat niet zoveel meer) en succes met het afscheid dat nog komen gaat!
    Liefs Maaike

  • 22 Februari 2008 - 16:05

    Caroline:

    Heey ellen!!!
    Alvast super veel plezier in Zambia!!!
    Dikke kus Caroline

  • 05 Maart 2008 - 16:53

    Tatjana!!!:

    eej meissiej!
    Super gefeliciteerd:D:D:D
    jeeej eindelijk volwassen;P naja officieel dan want dat was je natuurlijk allang;D
    Nog 1 weekje en dan ga je waa super gaaf!
    ben echt heel benieuwt!

    XkusX Tatjana
    btw heb nog wat voor je:P
    tot zaterdag
    kus

  • 09 Maart 2008 - 21:50

    Anhtoan:

    Hey LL!!
    Een hele goede reis gewenst en natuurlijk heel veel plezier en succes in Zambia! Houd je ons op de hoogte van je belevenissen?
    Heel veel groetjes!

  • 10 Maart 2008 - 10:06

    Ada :

    Dag Ellen,

    ik wens je een heleboel mooie en indrukwekkende ervaringen toe! leuk om je op deze manier te kunnen volgen.
    veel succes!
    Ada

  • 10 Maart 2008 - 10:56

    Clary:

    Hoi Ellen
    Ik sprak Aline zaterdagavond over je a.s. vertrek.
    Heel veel plezier in Zambia en hopelijk ga je veel mooie foto's op je site zetten.
    Ik zag dat je Ed ook gemaild hebt, maar ik zal de anderen ook even op de hoogte brengen.
    Groet en fijne reis gewenst van Clary.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarssen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

Terug in Nederland

02 Juni 2008

Dahaag Zambia

29 Mei 2008

Goodbye Kalwala!

27 Mei 2008

Populaire mzungu's

20 Mei 2008

laatste weken
Ellen

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 24500

Voorgaande reizen:

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: