foto's! - Reisverslag uit Chinsali, Zambia van Ellen Plas - WaarBenJij.nu foto's! - Reisverslag uit Chinsali, Zambia van Ellen Plas - WaarBenJij.nu

foto's!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 Maart 2008 | Zambia, Chinsali

Haha, echt geweldig om al jullie reacties te lezen, er wordt aan me gedacht! Fijn dat iedereen zo mee leeft met mij, ik voel me heel bijzonder (in hoeverre ik dat nog niet deed). Maar ik vind het fijn te weten dat jullie zo meeleven. Een wit pasen zat er voor ons hier niet in. Ik houd het vandaag kort, vele mensen willen ook en ik ga proberen wat meer foto's erop te krijgen ;)! Tot dinsdag!

  • 27 Maart 2008 - 09:27

    Jeroen:

    Tsja, dan moeten we toch maar wachten tot na het weekend met die foto's...

  • 27 Maart 2008 - 09:56

    Ellen:

    Haha, nee hoor ;) jij bent gewoon ongeduldig.. trouwens! Ik dacht erover eerder naar huis te komen, maar ik ga toch lekker blijven :D

  • 27 Maart 2008 - 17:31

    Esther:

    Hee Ellen!
    Helaas heb ik je toch niet meer gesproken voordat je weg ging!
    Nu dan alsnog heel veel plezier etc!
    Het is erg leuk om je verhalen te lezen!
    Liefs Esther

  • 27 Maart 2008 - 18:09

    Oma:

    Lieve Ellen
    Heerlijk dat we zo toch met je mee kunnen leven. Ik geniet van je verhalen.
    Liefs oma

  • 28 Maart 2008 - 06:52

    Theo En Ans:

    Mooie foto's! groetjes en tot de volgende berichten. We kijken er naar uit.

  • 29 Maart 2008 - 20:16

    Opa&Beppe:

    Lieve Ellen,
    Iedere dag denken we aan je en kijken we naar je foto. Pas goed op je zelf. 12 April hopen we met z'n allen uit eten te gaan. We zullen Jeroen ook uitnodigen. Jammer dat jij er niet bij kan zijn, maar we weten zeker dat je ons niet vergeet.
    Heel veel liefde van Opa en Beppe.

  • 29 Maart 2008 - 20:23

    OHan:

    Zie je nou Jeroen, ONGEDULDIG, het valt meer mensen op. Prettig weekend allen en let op het uurtje. Of is dat in Zambia niet van toepassing? Donker is donker denk ik daar. Je hebt licht en donker. En in donker Afrika is veel donker. Ellen morgen weer bij de hoofdman op de thee? We denken aan je en lezen het dinsdag wel weer.
    Groetjes, oHan

  • 30 Maart 2008 - 09:11

    Jeroen:

    Haha! In zambia gaat het uurtje verschil niet op, dus vanaf nu is het in Zambia even laat als in Nederland.

  • 31 Maart 2008 - 08:26

    Ilona Stremmelaar:

    Hoi Ellen,
    Wat leuk om te lezen en te zien waar jij je allemaal mee bezig houdt. Dit is een unieke ervaring, geniet ervan. Veel plezier en sterkte,
    groetjes van Egbert, Elise, Michelle en Remco en natuurlijk van mij,

    Ilona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Chinsali

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2008

Terug in Nederland

02 Juni 2008

Dahaag Zambia

29 Mei 2008

Goodbye Kalwala!

27 Mei 2008

Populaire mzungu's

20 Mei 2008

laatste weken
Ellen

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 24504

Voorgaande reizen:

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: